Okazuje się, że w świecie mody tak zdominowanym przez graficzne poprawianie piękna, da się stworzyć kampanię, której największą zaletą nie będą „bezfałdkowe” ciała modelek. Swoim katalogiem udowodniła to brytyjska sieć sklepów Debenhams.

Marka nie bała się stereotypów (podobnie jak GAP w swojej świątecznej kampanii). Sięgnęła po modelki bynajmniej nie w rozmiarze xs. Przełamała także tabu dotyczące ludzi z niepełnosprawnością. Do zdjęć pozują tu m.in. kobieta z ubytkiem przedramienia i dziewczyna z protezą nogi.

Okazuje się, że prezentujące modne sukienki i stroje kąpielowe niekoniecznie potrzebują oprawy z Photoshopa, by doskonale spełniać swoje role i zapadać w pamięć.

Prezentowany katalog pochodzi z 2013 roku, ale w sieci przeżywa „drugą młodość”. Dlaczego? M.in. dlatego, że z początkiem nowego roku wszyscy oczekują jego kontynuacji.

Myślicie, że po tej kampanii więcej marek sięgnie po różnorodność w swoich reklamach?

Naturalność według sieci Debenhams (FOTO)

Naturalność według sieci Debenhams (FOTO)

Naturalność według sieci Debenhams (FOTO)

Naturalność według sieci Debenhams (FOTO)

Naturalność według sieci Debenhams (FOTO)

Naturalniść według sieci Debenhams (FOTO)

Naturalniść według sieci Debenhams (FOTO)