Natasza Urbańska i dziwna kampania jej marki (FOTO)

przejdź do komentarzy
natasza urbańska natasza urbańska/Facebook Muses

Jesienna kolekcja bez ładu i składu...

Natasza Urbańska zaprezentowała ostatnio pierwsze zwiastuny jesienno-zimowej kolekcji, którą zaprojektowała wspólnie z Agnieszką Komornicką. Zobaczcie, jak prezentuje się najnowsza propozycja od MusesMobile… czas na zmiany.

W kolekcji znajdziemy w zasadzie wszystko. I jest to pierwsza rzecz uderzająca oglądającego. Mieszanka stylów, kolorów, krojów została wrzucona do oversizowego worka i porządnie zmiksowana. Nie zabrakło tu asymetrycznych cięć, łączenia różnych materiałów i wszytych ozdobnych zamków. Oglądając kolekcję można odnieść wrażenie, że jest chaotyczna i niespójna.

Z oficjalnego profilu facebookowego Muses możemy się dowiedzieć, co przyświecało projektantkom tworzącym kolekcję.

La donna è mobile (kobieta zmienną jest) – tytuł arii opery Giuseppe Verdiego Rigoletto idealnie odzwierciedla idę, która towarzyszyła Agnieszce Komornickiej i Nataszy Urbańskiej podczas tworzenia propozycji na jesień/zimę 2013/2014. (pisownia oryginalna)

Co myślicie o tej kolekcji? Dostrzegacie w niej jakąkolwiek ideę?

Natasza Urbańska i dziwna kampania jej marki (FOTO)

Natasza Urbańska i dziwna kampania jej marki (FOTO)

Natasza Urbańska i dziwna kampania jej marki (FOTO)

Natasza Urbańska i dziwna kampania jej marki (FOTO)

Natasza Urbańska i dziwna kampania jej marki (FOTO)

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!