Pożegnaliśmy już rok 2018 kilka dni temu. Niemniej, nadal czujemy wpływ zeszłego roku na nasze kosmetyczki. Przez ostatnie 12 miesięcy przez nasze redakcyjne testy przewinęła się cała masa fantastycznych nowości kosmetycznych oraz te mniej zachwycające wersje. Instagram postanowił zrobić własne zestawienie kosmetyków, które w 2018 roku najbardziej podbiły serca użytkowników, sprawdziły się i zostaną z nimi na dłużej. Oto, czego dowiedzieliśmy się z krótkiej sondy @trendmood1.

Kosmetyczny gigant na instagramie, który ma 1,2 miliona obserwujących i średnio kilkanaście bądź kilkadziesiąt serduszek pod każdym z postów, jest uważany w branży kosmetycznej za swoiste guru kosmetyczne. Nie dziwi zatem fakt, że prawie milion osób odpowiedziało na 13 prostych pytań, które zadała właścicielka konta poprzez swoje insta stories.

ZOBACZ TEŻ: ZNOWU WRÓCI TREND NA SOCZYSTE, LEJĄCE SIĘ USTA POMALOWANE TYLKO BŁYSZCZYKIEM?

Jako markę kosmetyczną roku aż 58% wybrało Fenty Beauty. Wygrała z nowościami z marki kosmetycznej gwiazdy YouTube Jeffrey’a Star. Współpracą roku okrzyknięto produkty Morphe Brushes zaprojektowane przez innego vlogera, James’a Charlesa, a produktem – błyszczyk Glossy Bomb od Fenty Beauty. A oto reszta wyborów fanów konta @trendmood1:

Marka, która nie zawiodła w 2018

– JUVIAS.

Marka kosmetyczna z drogerii

– Wet n’Wild.

Paleta cieni roku 2018

– Morphe x James Charles Artistry Palette.

Produkt do pielęgnacji skóry

– Water Cream od marki Tatcha.

Podkład roku 2018

– Born This Way od Too Faced.

Korektor roku 2018

– Shape Tape od Tarte Cosmetics.

ZOBACZ TEŻ: OTO LISTA NAJCZĘŚCIEJ POLECANYCH KOSMETYKÓW W INTERNECIE. NAPRAWDĘ SĄ TAK DOBRE?

Puder matujący roku 2018

– Translucent od Laura Mercier.

Pędzle roku 2018

– Kolekcja pędzli od Gaby Ros Make Up.

Trend makijażowy roku 2018

Cut Crease w makijażu oka.

Dodalibyście coś do tej listy? A może się z czymś nie zgadzacie?