Rynek reklamowy już od jakiegoś czasu zmienia swoją dotychczasową strategię. Zamiast wyretuszowanych zdjęć kobiet pokazuje, że piękno może mieć różne oblicza. Takim podejściem zaskakuje coraz więcej marek, również tych luksusowych. Niedawno spore zaskoczenie wśród internautów wywołała najnowsza reklama Gucci , której twórcy postanowili wypromować nową kolekcję szminek w bardzo nietypowy sposób. W ich ślady poszła kolejna marka, tym razem związana z branżą mody.

ZOBACZ TEŻ: CZY KENDALL JENNER NAPRAWDĘ PRZYWRÓCI DO MODY TEN DZIWNY TREND Z LAT 2000?

W najnowszej kampanii strojów kąpielowych marki Primark wystąpiła dziewczyna, której uśmiech jest daleki od dotychczas lansowanych obrazów pięknych, równych i śnieżnobiałych zębów. Internauci są zachwyceni tym pomysłem, a wiele z nich wspiera inicjatywę angażowania do spotów reklamowych dziewczyn, które nie są zawodowymi modelkami.

Wyróżniający się uśmiech dziewczyny bez jednego z przednich zębów wywołał falę pozytywnych komentarzy. Klienci chwalili markę za odważny krok, który pokazuje, że piękno polega na różnorodności i nie da się go zamknąć w jeden, określony schemat.

ZOBACZ TEŻ: WIEMY, JAK KIM KARDASHIAN UDAŁO SIĘ WCISNĄĆ W OBCISŁĄ KREACJĘ NA MET GALĘ!

Podoba Wam się ta inicjatywa?

Modelka bez zęba w najnowszej kampanii Primark. Internauci są nią zachwyceni