Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

przejdź do komentarzy
mohito mohito/Mohito

Zobaczcie, czy propozycje znanej modelki przypadną Wam do gustu.

Popularna polska sieciówka, Mohito, zaskakuje nas regularnie nie tylko swoimi świetnymi lookbookami, ale także ciekawymi współpracami. Jakiś czas temu prezentowałyśmy Wam zdjęcia z Anią Jagodzińską (i ubraniami Mohito, oczywiście!) w roli głównej, dzisiaj mamy dla Was kolejnego gorącego newsa. Modelka przy współpracy z marką zaprojektowała własną minikolekcję. Jesteście zainteresowane?

ZOBACZ: ZOBACZCIE NAJNOWSZY LOOKBOOK MOHITO - SUMMER NIGHTS

Po skąpanej w kwiatach kampanii na sezon wiosna-lato 2016 Mohito zdradza kulisy dalszej współpracy z topmodelką Anią Jagodzińską. Z myślą o szczytnym celu, gwiazda modelingu zaprojektowała linię pięciu koszulek, które łączy hasło #POKOCHAJSIE. Całkowity zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany na fundację dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie – mówi o kolekcji Ania Jagodzińska. Właśnie dlatego wraz z Mohito chcemy kibicować młodym osobom, które mają utrudniony start w dorosłe życie. Każdy człowiek zasługuje na równe szanse.

W skład kolekcji wejdzie pięć koszulek zaprojektowanych z myślą o okresie letnio-wakacyjnym. Ich fasony są uniwersalne, dzięki czemu sprawdzą się zarówno na plaży, jak i imprezie w modnym nadmorskim kurorcie. Wszystkie modele uszyte zostały z wyselekcjonowanych miękkich w dotyku dzianin, co zapewnia duży komfort ich noszenia.

To nie pierwszy raz, gdy Mohito angażuje się w akcje charytatywne. Od dwóch sezonów wspieramy organizację Kwiat Kobiecości, a w ostatniej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach akcji Rzeczy od Serca przeznaczyliśmy na licytację Dzień Pełen Wrażeń z Mohito. Pomysł na mini kolekcję stworzoną we współpracy z Anią Jagodzińską narodził się kilka miesięcy temu, podczas pracy nad naszą wiosenno-letnią kampanią, której Ania jest twarzą. Szybko znaleźliśmy wspólny język i zdecydowaliśmy, że warto połączyć siły w słusznej sprawie. Łącząc szeroką sieć dystrybucji oraz rozpoznawalność Mohito z popularnością Ani, już na wstępie wiedzieliśmy, że nasz projekt ma duże szanse na powodzenie. Teraz trzymamy kciuki, żeby kwota zebrana na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę była możliwie jak największa – mówi o projekcie Marketing Manager Mohito Robert Machałek.

- Dzięki akcji realizowanej z marką Mohito będziemy mogli skuteczniej pomagać naszym podopiecznym. – dodaje Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Kolekcja Ani Jagodzińskiej dla Mohito pojawi się w sprzedaży w wybranych salonach stacjonarnych oraz sklepie online mohito.com już 20 maja. Ceny wchodzących w jej skład koszulek będą wahać się od 39,99 do 49,99 zł. Linię #POKOCHAJSIE promuje sesja zdjęciowa autorstwa Zuzy Krajewskiej
- czytamy w informacji prasowej.

ZOBACZ KONIECZNIE: SUKIENKI NA WESELE DO 200 ZŁOTYCH

Jak Wam się podoba?




Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Minikolekcja #POKOCHAJSIE, czyli Ania Jagodzińska dla Mohito

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!