Matthew Williamson zaprojektował kaftan inspirowany wódką

przejdź do komentarzy
leight lezark leight lezark/Belvedere Vodka

Element kampanii promocyjnej Belvedere Vodka.

Projektant Matthew Williamson we współpracy z Belvedere Vodka przygotował limitowaną edycję bardzo kobiecych kaftanów, które zainspirowane zostały nową odsłoną Wódki Belwederskiej - o smaku różowego grejpfruta. Twarzą produktu została amerykańska DJ-ka i modelka Leigh Lezark.

Śliczny, wzorzysty kaftan trafi do sprzedaży 13 maja. Nabyć go będzie można w butikach Williamsona w Londynie i Nowym Jorku w cenie 1540$.




Matthew Williamson dla Belvedere Vodka

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!