Już dzisiaj do 1600 sklepów marki H&M trafi najnowsza, letnia odsłona kolekcji zaprojektowanej przez Matthew Williamsona.

Oprócz kolorowych i zwiewnych kreacji dla kobiet, nie zabraknie też propozycji dla panów. Męska linia ubrań została zainspirowana szafą samego projektanta.

Williamson stworzył zestawy łączące w sobie styl młodego, angielskiego dżentelmena z barwnym wzornictwem w klimacie etno.

Ceny poszczególnych strojów dla kobiet wahają się od 24.90€ za kostium kąpielowy i apaszkę, 49.90€ za tunikę do 69.90€ za długą sukienkę. Oferta dla mężczyzn zamyka się w przedziale cenowym od 24.90€ za spodenki, 29.90€ za koszulę, 49.90€ za dżinsy do 99€ za jedwabną marynarkę.

Jak Wam się podoba letnia propozycja Mathhew Williamsona zaprojektowana dla H&M?

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009

 Matthew Williamson dla H&M – lato 2009