Victoria Beckham musi cierpieć. Wszak moda to jej wielka miłość.

Wszystko wskazuje na to, że marka dVb jest bliska upadku. Niedawno głośna była sprawa dżinsów zaprojektowanych przez Posh pod szyldem dVb. Kolekcja okazała się fiaskiem na całej linii. Głównie dlatego, że Victoria w ogóle nie przyłożyła się do promocji.

Teraz podobny los czeka linię męskiej odzieży. Okazuje się, że sprzedaży podjęła się tylko jedna sieć – i to, jak mówi jej właściciel, „w ramach przyjacielskiej przysługi”. Zaczyna już jednak tej przysługi żałować, bo nie dość, że dostawa odzieży mocno się opóźnia, to jeszcze Posh nie wykazuje chęci do jakiejkolwiek promocji.

„Spójrzmy prawdzie w oczy – ta marka nie przynosi kompletnie żadnych zysków. Victoria szykuje się do podboju świata mody linią sukienek, a tymczasem odnosi druzgocącą porażkę w tym biznesie. dVb jest bliskie upadku. Ciekawe tylko, kiedy dumna pani Beckham oficjalnie się do tego przyzna” – mówi sprzedawca Kitson.