W połowie września ubiegłego roku Maja Sablewska została wybrana nową twarzą marki Rimmel.

Aż do teraz celebrytka systematycznie pojawiała się na okolicznościowych eventach oraz skrupulatnie prowadziła związanego z akcją bloga. Wygląda jednak na to, że współpraca nie spełniała oczekiwań którejś ze stron.

W oświadczeniu wydanym przez Sablewską i dyrektor marketingu COTY Polska Agnieszkę Majewską czytamy bowiem:

Pragniemy poinformować, że współpraca między Mają Sablewską i marką RIMMEL dobiegła końca. Maja przestaje pełnić powierzoną jej funkcję doradcy wizerunkowego marki, a strona internetowa www.majasablewskablog.pl założona w celu promocji tej współpracy, nie będzie już aktywna. W trakcie naszej wspólnej pracy przeprowadziliśmy wiele ciekawych akcji, pokazaliśmy atrakcyjne stylizacje i pomysły na to, jak można odważnie pokazywać wolność w wyrażaniu siebie poprzez makijaż i styl. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzali tę stronę i wspierali nasz projekt.

Co sądzicie o takiej decyzji i jak myślicie, co teraz stanie się z Mają?

Maja Sablewska już nie jest twarzą Rimmel