O współpracy Madonny z domem mody Dolce & Gabbana dyskutowało się sporo – największe zainteresowanie wzbudziły plotki, jakoby piosenkarka miała zostać twarzą kolekcji męskiej.

Nawet, jeśli takie plany faktycznie były snute, to nie doszły do skutku – a przynajmniej nie na sezon wiosna-lato 2010. Bo kto wie – może jeśli współpraca będzie kontynuowana, to faktycznie zobaczymy Madonnę reklamującą garnitury?

Ale wróćmy do rzeczy. Magazyn Vanity Fair opublikował pierwsze zdjęcia z kampanii reklamowej, które pokazują Królową Popu w zupełnie innym świetle, niż chociażby zdjęcia z jej udziałem pochodzące z kampanii dla domu mody Louis Vuitton.

Czarno-białe fotki autorstwa Stevena Kleina ukazują wokalistkę jako zwyczajną gospodynię domową – myje naczynia i spożywa posiłki w otoczeniu, które bynajmniej nie wygląda na luksusowe. Choć grafik na pewno popracował nad zdjęciami, to na pewno nie sprawiają wrażenia aż takiej sztuczności, jak te z kampanii LV.

A jak Wam się podobają?