MAC znany jest z doskonale dopracowanych kampanii reklamowych swoich kolekcji. Nie inaczej jest w przypadku linii Prêt-à-Papier. O ile same kosmetyki nie wzbudzają zachwytu, to ich przedstawienie zdecydowanie tak.

Tym razem wykorzystano brązowy papier pakowy, który tylko z pozoru nie wydaje się odpowiednim materiałem do kampanii promocyjnej tak uznanej marki. My jesteśmy na tak, co Wy sądzicie o takim pomyśle?

Zobaczcie także co znajdziecie w kolekcji (dostępna tutaj).

 


Lakier do paznokci – $12.00 U.S.


Błyszczyki – $14.00 U.S.


Pomadka do ust – $14.00 U.S.


Cienie do powiem – $14.50 U.S.


Róż – $18.50 U.S.


Tusz do rzęs – $13.00 U.S. oraz róż mineralny – $23.00 U.S.


Kredka do oczu – $14.50 U.S.


Ołówek do brwi – $15.00 U.S.