Logo na paznokciach. Hit, czy trend, o którym wszyscy woleliby zapomnieć?

przejdź do komentarzy
manicure manicure/© Instagram/ jinsoonchoi/ mpnails

Podoba się Wam?

Od dłuższego czasu blogerki i projektanci zastanawiają się, czy widoczny na akcesoriach logotyp marki to hit, czy kit. Louis Vuitton w każdym sezonie lansuje znak firmowy na całego. Chanel stawia na swoje legendarne pikowanie, a znane CC umieszcza jedynie na zapięciu torebek. Logotypy wielkich domów mody przyjęły się również w trendach paznokciowych.

Modę na umieszczanie znaków firmowych zapoczątkował hiszpański dom mody Balenciaga. Podczas jednego z pokazów (sezon jesień/zima 2017) modelki zaprezentowały paznokcie, na których namalowano widoczną literkę „B”. Wydarzenie to zainspirowało artystów i popularne it-girls, dzięki czemu trend szybko rozprzestrzenił się na Instagramie.

ZOBACZ TEŻ: POWSTAŁ MANICURE INSPIROWANY CÓRKĄ KYLIE JENNER. INTERNAUCI: TO KOSZMAR! (VIDEO)

Dzięki takiej stylizacji paznokci kobiety mogą poczuć odrobinę luksusu oraz przedłużyć sezon pokazów. Ostatni dzień tygodnia mody w Paryżu pozostawił wiele fashionistek głodnymi nowych trendów.

Wykonanie takiego manicure’u jest bardzo proste. Wystarczy odrobinę kreatywności i cierpliwości (na przykład przy rysowaniu kwadracików z logo Louis Vuitton), a efekt jak z pokazów mody murowany. I niech ktoś teraz powie, że widoczny logotyp to faux-pas.


ZOBACZ TEŻ: CZY OZDOBY PRZYPINANE DO PAZNOKCI NA ZATRZASKI SĄ BEZPIECZNE?

Co sądzicie o takich paznokciach?

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (3): sortuj