Niestety, w branży modowej równie popularne, co oryginalne projekty, jest ich kopiowanie. Co jakiś czas w mediach pojawiają się informacje o mniej lub bardziej oczywistych plagiatach. Wpadki z podróbkami zdarzają się także gwiazdom i blogerkom modowym – tu niechlubnie wyróżnia się Macademian Girl

ZOBACZ TEŻ: Macademian Girl największą hipokrytką wśród blogerek?

Ostatnio spięcie na tle projektów i ich oryginalności zaliczyły Lidl i New Balance. Okazało się, że obie marki potrafiły na szczęście potraktować sprawę z przymrużeniem oka.

Dyskusję na swoim facebookowy profilu rozpoczęli przedstawiciele znanej sportowej marki. To właśnie oni wytknęli dyskontowi zbyt mocną „inspirację” przy tworzeniu jednej z par butów sportowych z aktualnej oferty. Nie trudno domyślić się, jak łatwo i jaką zagorzałą dyskusję zapoczątkowali tym jednym komentarzem…

Lidl kopiuje New Balance. Sportowa marka odgryza się na FB

Lidl kopiuje New Balance. Sportowa marka odgryza się na FB

Nie mogło obyć się także bez głosu fanów obu sklepów. Ich zdania były zdecydowanie podzielone. Części ciężko było zaakceptować tak mocne wzorowanie się na pierwszym projekcie. Inni z kolei chwalili pomysł, za to bardzo krytykowali ceny w przypadku New Balance.

Zobaczcie o co całe zamieszanie!

Drogi Lidlu, Zapraszamy do zabawy pt. „znajdź różnicę…”. :)Bardzo się cieszymy, że postanowiliście zainspirować si…

Posted by New Balance Poland on 2 kwietnia 2015

Lidl kopiuje New Balance. Sportowa marka odgryza się na FB
Lidl

Lidl kopiuje New Balance. Sportowa marka odgryza się na FB
New Balance

Lidl kopiuje New Balance. Sportowa marka odgryza się na FB