Lewandowska motywuje: co robić, aby mieć płaski brzuch?

przejdź do komentarzy
anna lewandowska anna lewandowska/Instagram

Macie już noworoczne postanowienia?

Końcówka roku to idealny czas na zrobienie sobie rachunku sumienia i wyznaczenie nowych celi. No właśnie. Przygotowałyście już swoje postanowienia noworoczne? Pewnie na większości list znajduje się pozycja: chcę mieć płaski brzuch! Jakby powiedziała to Anna Lewandowska albo Ewa Chodakowska: co za problem? :)

ZOBACZ TEŻ: ANNA LEWANDOWSKA JUŻ SPALIŁA ŚWIĄTECZNE KALORIE!

Garść motywacji przygotowała dla nas żona Roberta Lewandowskiego.

Nowy Rok tuż, tuż... Masz już w głowie swoje nowe cele na 2015 rok?
Zachęcam do zrobienia listy postanowień – to pomaga :)!!! Bardzo lubię tę formę planowania, sprawdza się. Nie gubię karteczki z postanowieniami noworocznymi, ale systematycznie do niej zaglądam i spokojnie, krok po kroku, realizuję swoje cele.

Niektórzy piszą do mnie - "W przyszłym roku chce mieć inne ciało, inny brzuch."
ZASADY Co zrobić, aby mieć płaski brzuch:
· Jedz często, ale mało, nie objadaj się
· Jedz dużo warzyw
· Nie jedz żywności przetwarzanej przemysłowo, zwłaszcza fast fooodów
· Jeśli masz możliwość – kupuj produkty eko
· Ogranicz alkohol – pobudza apetyt
· Nie jedz słodyczy, zwłaszcza w połaczeniu z innymi produktami

· Nie popijaj posiłków, ale nawadniaj organizm w ciągu dnia, szczególnie w czasie treningu i po
· Jedz jak najwięcej ciepłych posiłków
· Jedz tłuszcze roślinne: olej lniany, kokosowy, z pestek dyni itp.
· Nie łącz węglowodanów z białkami
· Jedz orzechy, ale w małych porcjach
· Pamiętaj o systematycznym ćwiczeniu mięśni brzucha (ćwiczenia są na blogu)
· Pamiętaj, że dolne partie mięśni brzucha wymagają podobnie dużej pracy jak górne
· Wzmacniaj mięśnie grzbietowe, dbaj o kręgosłup · Trening cardio to nieodłączny element każdego Twojego treningu, bo podnosi temperaturę i powoduje spalanie tkanki tłuszczowej
· Rozciągaj się po treningu

Podaj dalej --> #healthy #tip #cel #annmotywuje #annalewandowska #healthyplanbyann

Podejmiecie wyzwanie?



Nowy Rok tuż, tuż... Masz już w głowie swoje nowe cele na 2015 rok? Zachęcam do zrobienia listy postanowień – to pomaga :)!!! Bardzo lubię tę formę planowania, sprawdza się. Nie gubię karteczki z postanowieniami noworocznymi, ale systematycznie do niej zaglądam i spokojnie, krok po kroku, realizuję swoje cele. Niektórzy piszą do mnie - "W przyszłym roku chce mieć inne ciało, inny brzuch." ZASADY Co zrobić, aby mieć płaski brzuch: · Jedz często, ale mało, nie objadaj się · Jedz dużo warzyw · Nie jedz żywności przetwarzanej przemysłowo, zwłaszcza fast fooodów · Jeśli masz możliwość – kupuj produkty eko · Ogranicz alkohol – pobudza apetyt · Nie jedz słodyczy, zwłaszcza w połaczeniu z innymi produktami · Nie popijaj posiłków, ale nawadniaj organizm w ciągu dnia, szczególnie w czasie treningu i po · Jedz jak najwięcej ciepłych posiłków · Jedz tłuszcze roślinne: olej lniany, kokosowy, z pestek dyni itp. · Nie łącz węglowodanów z białkami · Jedz orzechy, ale w małych porcjach · Pamiętaj o systematycznym ćwiczeniu mięśni brzucha (ćwiczenia są na blogu) · Pamiętaj, że dolne partie mięśni brzucha wymagają podobnie dużej pracy jak górne · Wzmacniaj mięśnie grzbietowe, dbaj o kręgosłup · Trening cardio to nieodłączny element każdego Twojego treningu, bo podnosi temperaturę i powoduje spalanie tkanki tłuszczowej · Rozciągaj się po treningu Podaj dalej --> #healthy #tip #cel #annmotywuje #annalewandowska #healthyplanbyann

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba)







„Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.” – Napoleon Hill Skąd to znamy? Powtarzasz sobie często, że zaczynasz ćwiczyć już w weekend, albo już od Nowego Roku, od jutra… Sęk w tym, iż okazuje się, że masz tyle zaległości w ostatnim czasie… posprzątać w domu po Świętach, umyć samochód, zrobić zakupy, iść do kosmetyczki, spotkać się ze znajomymi, czy po prostu odpocząć. Nie czekaj, nie odkładaj tego na później. 1 godzina czy 30 minut treningu to kwestia dobrej organizacji i motywacji. Poczujesz satysfakcję oraz radość, a zmęczenie po pracy czy innych obowiązkach pójdzie w niepamięć. Ps. Z myślą w szczególności o moich znajomych (@matijurkowski @szwonderp @maraskalit Trzymam Was za słowo! Teraz się nie wycofacie z obietnicy😜!) #healthyplanbyann #anntrenuje #annmotywuje #personaltrainer #annalewandowska

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba)



Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!