Lady Gaga założyła własną markę kosmetyczną. Będzie hitem?
Lady Gaga właśnie dołączyła do grona gwiazd, posiadających własną markę kosmetyczną. Czy jej Haus Laboratories stanie się konkurencją dla imperium Rihanny lub Kylie Jenner?
Lady Gaga przeżywa właśnie gorący okres w swojej karierze. Występ w „Narodzinach Gwiazdy” u boku Bradley’a Coopera i nagranie z nim kultowej już piosenki „Shallow” przyniosło jej Oscara, ponownie wznosząc na wyżyny popularności. Miejsca na pierwszych stronach gazet zapewniają jej też plotki o romansie z Cooperem, który właśnie zerwał z matką swojej córki, Iriną Shayk.
KIM KARDASHIAN WYZNACZA NOWY WAKACYJNY TREND W MAKIJAŻU
Gaga, będąc na szczycie, postanowiła wykorzystać okazję i podążyć przykładem innych gwiazd – Rihanny, Kylie Jenner czy Jessicy Alby i założyłą swoją własną markę kosmetyczną.
Produkty Haus Laboratories można będzie kupić na amazon.com od września. W ofercie marki znajdą się podkłady, błyszczyki, cienie do powiek, szminki, czy kredki do ust.
Gaga znana jest z awangardowych stylizacji i mocnych makijaży. W jej kolekcji możemy więc liczyć na błysk i mocne, drapieżne akcenty. W ofercie znalazło się kilka zestawów kosmetyków, z których najdroższy kosztuje 49$. Powstały one we współpracy z makijażystką Sarah Tonno.
Artystka, poinformowała fanów o założeniu marki za pośrednictwem Instagrama, publikując wzruszający wpis:
style="overflow:hidden;">Czy zainspiruje tym inne kobiety? Jak myślicie?