Do tej pory Jessica Alba miała jedynie powody do dumy z The Honest Company – marki, której jest współzałożycielką. Aktorka szczyciła się tym, że jej produkty są idealne dla dzieci – delikatne, nieszkodliwe, przyjazne dla środowiska. Teraz do tej listy zalet może dołączyć jedna poważna wada… Czyżby kremy do opalania The Honest Company były całkowicie nieskuteczne?

ZOBACZ TEŻ: Filtry mineralne – wszystko, co powinnaś wiedzieć

Taki wniosek wysnuły ich użytkowniczki, po tym, gdy ich dzieci lub one same uległy poparzeniom słonecznym po tym, jak zastosowały kosmetyk. Swoje oskarżenia poparły zdjęciami. Nie da się ukryć, że wywołały one niemałą dyskusję…

Trudno się dziwić niezadowolonym klientkom. Pomijając fakt, że – jak ujęła to jedna z nich – skóra przypomina w kolorze homara…, jest to wyjątkowo niebezpieczne. Zapewne żadnej z nich o taki efekt nie chodziło.

Marka odpowiedziała już na zarzuty w oświadczeniu do portalu BuzzFeed. Oczywiście, pojawiło się w nim stwierdzenie o skuteczności produktu, jeśli jest on stosowany zgodnie z instrukcją…

Czyżby ktoś nie doczytał ulotki?

Kremy do opalania marki Jessiki Alby całkiem nieskuteczne?

Kremy do opalania marki Jessiki Alby całkiem nieskuteczne?

Kremy do opalania marki Jessiki Alby całkiem nieskuteczne?

Kremy do opalania marki Jessiki Alby całkiem nieskuteczne?

Kremy do opalania marki Jessiki Alby całkiem nieskuteczne?