Trudno wyobrazić sobie Wam, że ktokolwiek mógłby chcieć pachnieć jak smażone kurczaki z KFC? Najwyraźniej będziecie musiały popracować nad wyobraźnią…

ZOBACZ TEŻ: KFC wypuszcza lakier do paznokci o smaku kurczaka!

Sieć fastfoodów postanowiła tego lata nieco zaszaleć z nową ofertą i wprowadziła do niej produkt zdecydowanie odbiegający od dotychczasowej ofert. Mowa o… kremie do opalania z filtrem. Już samo to mogłoby dziwić, a to dopiero początek ciekawych informacji na jego temat. To, co wyróżnia go na tle innych produktów tego typu, to zapach. KFC postawiło w tej kwestii na bezpośrednie skojarzenie z marką, czyli „smażonego kurczaka”.

Tak, to nie żart…

Krem z filtrem SPF 30 został wyprodukowany w liczbie 3000 egzemplarzy, które trafiły do szczęśliwców zgłaszających się po niego na za pośrednictwem specjalnej strony internetowej.

Przypomnijmy, że KFC już wcześniej eksperymentowało z produktami z branży kosmetycznej. Na początku tego roku uwagę przykuwał np. „kurczakowy” lakier do paznokci – i nie chodzi tu o jego kolor, a przede wszystkim smak…

ZOBACZ TEŻ: McDonald’s zmienia strategię, dzieci już nie dostaną zabawek

Skusiłybyście się?