Kosmetyki, na które w styczniu czekają wszyscy internauci. Oto nasza lista!

przejdź do komentarzy
nowości kosmetyczne nowości kosmetyczne/instagram.com/trendmood1

Na jeden czekamy też my!

Ledwie zdążył się zacząć nowy rok, a marki już proponują nam nowe, jeszcze “ciepłe” produkty. Wśród nowości są oczywiście produkty do pielęgnacji, ale nie brakuje też nowości do makijażu. Szczególnie tych promowanych przez gwiazdy bądź ich autorskich marek, tak jak Kylie Jenner (tak, siostra Jenner wypuszcza kolejne nowości w tym miesiącu) czy znanych już, lecz zmodyfikowanych produktów, jak beauty blender. Oto nasza lista.

ZOBACZ TEŻ: TEN KOLOR BĘDZIE RZĄDZIŁ WSZYSTKIMI STYLIZACJAMI PAZNOKCI W 2019 ROKU!

ROZŚWIETLACZ + BRĄZER + RÓŻ by Kylie Cosmetics


30 odcieni dopasowanych do różnych tonów skóry kobiet na świecie znajduje się w małym, śmiesznie zapakowanym pudełku. Najpierw Kylie opublikowała jedynie teaser opakowań. Dzisiaj w nocy postanowiła jednak podzielić się swoim nowym dziełem. Myślicie, że to będzie hit?


BEAUTY BLENDER


Nowe kolory, wielkości i kształty - w kolekcji pojawia się coraz więcej nowości. W styczniu do sklepów ma trafić “The Electric Violet Swirl” - różowo-biała, z pastelowymi odcieniami. Myślicie, że będzie hitem i pobije rekordy klasycznej, różowej?


TOO FACED, DEW YOU


Baza pod makijaż od Too Faced ma w sobie drobinki rozświetlające, które mają działać na korzyść rozświetlonej i promiennej skóry. Konsystencja żelowo-kremowa ma szybko się wchłaniać, bez wysuszania skóry. W propozycjach znalazły się 3 odcienie: Radiant Pearl (biały), Radiant Nude (kremowy) i Radiant Carmel (w odcieniu złota). Mają pojawić się oficjalnie w sklepach w styczniu, jednak nikt nie wie, kiedy dokładnie się to stanie.


ZOBACZ TEŻ: 7 rzeczy, których nie wolno trzymać w łazience, a my to robimy

GIVENCHY, PUDER BRĄZUJĄCY


Marki luksusowe nie chcą ustępować miejsca kosmetykom z drogerii - odpowiedzią na zamiłowanie klientek do brązerów, marka Givenchy wypuszcza puder brązujący w kolekcji “The Marble Edition”. Produkt ma zostawiać skórę muśniętą słońcem, zdrową i promienną. Podobno ma występować w kilku odcieniach, ale jeszcze nie wiadomo, czy to nie jest plotka.


I DEW CARE, maseczki


Amerykanki zakochały się w instagramowej marce kosmetyków “I Dew Care”. Do tego stopnia, że po wejściu na rynek, producent miał problem z utrzymaniem produktów na półkach - wyprzedawały się jak ciepłe bułeczki! Nic dziwnego – w środku znajdziemy nawilżającą formułę “soft serve” z kwasem hialuronowym. Do wyboru 3 rodzaje: #CakeMyDay - nawilżająca z kwasem hialuronowym i lodowatą wodą, #BerryGroovy - rozświetlająca z truskawkowym ekstraktem oraz #MatchaMood - relaksująca i wygładzająca z witaminą B3. Cena każdej z nich to niecałe 100 zł.

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!