To nie jest żadna nowość, ale na te kosmetyki dość ciężko trafić. Nie są one bowiem dostępne w sieciach typu Sephora, a jedynie w internetowym butiku dla fanów Dity Von Teese. Wśród licznych gadżetów typu plakaty, koszulki, długopisy, płyty DVD i – uwaga – kasety VHS, znaleźć też można dwa zestawy kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów.

Każdy zestaw składa się ze sprayu, odżywki i szamponu. Jest jednak spora różnica w pojemności i oczywiście cenie.

Pierwszy zestaw kosztuje 49,95$ i w jego skład wchodzą wymienione trzy produkty w wersji pełnowymiarowej. Drugi zaś to pełnowymiarowy lakier do włosów oraz próbki szamponu i odżywki – za ten komplet zapłacić trzeba 10$.

Nad produkcją kosmetyków czuwała mama Dity, która ma 23-letnie doświadczenie w stylizacji włosów. Na swojej stronie modelka zapewnia, że kosmetyki nie były testowane na zwierzętach.

My jesteśmy ciekawi, czy współczesna pin-up girl planuje kiedykolwiek wypuścić na rynek własną kolekcję kosmetyków do makijażu. Jeśli kolorystyka produktów byłaby oparta na image’u Dity, to z pewnością sprzedawałaby się świetnie. Czerwone szminki, jasne pudry, eyelinery i subtelne róże do policzków – czy Dita powinna pomyśleć o takim biznesie?