Kontrowersyjne kampanie reklamowe są obecne w świecie mody już o wielu lat. Kilka miesięcy temu „dostało się” Victorii Beckham, u której pozująca do zdjęć modelka wyglądała, jakby była… martwa! Oburzenie wzbudził również najnowszy kipiący seksem lookbook duetu Paprocki&Brzozowski.

ZOBACZ TEŻ: ZWYKŁE KOBIETY KONTRA ANIOŁKI VICTORIA’S SECRET

Dzisiaj przychodzimy do Was z najnowszą kampanią Acne Studios z jedenastoletnim Frasse Johanssonem w roli głównej. Kim jest ten niezwykły chłopiec, który zgodził się na pozowanie w damskich ubraniach? Możecie być nieco zdziwione, ale w pewnym sensie już od jakiegoś czasu jest związany z tą modową marką! Dlaczego? A no dlatego, że jego ojciec, Jonny Johansson, jest dyrektorem kreatywnym Acne Studnios!

Od dłuższego czasu obserwuję młode pokolenie i doskonale wiem, że młodzi ludzie w modzie zaczęli cenić kunszt szycia, jakość wykończenia i oryginalny krój ubrań. Oni już nie podążają za utartymi kanonami i nie przejmują się tym, co na temat ich stylu mówią inni. To doskonałe odzwierciedlenie filozofii naszej marki. Mój syn, Frasse, nieodłącznie kojarzy mi się z tym młodym pokoleniem. Zapytałem się go o zdanie i jestem niesamowicie szczęśliwy, że zgodził się wziąć udział w naszej kampanii – przyznał Jonny Johansson.

style="overflow:hidden;">Chłopiec pozował przed obiektywem Viviane Sassen. Buty na obcasie, modne torebki, płaszcze, okulary, biżuteria… Chłopiec nie był ani trochę skrępowany ani zawstydzony! Zdjęcia wyszły świetnie, a przed Frasse być może właśnie otworzyły się drzwi do świata mody.

Co sądzicie o zatrudnianiu dzieci do takich projektów?

Kontrowersyjna kampania reklamowa Acne Studios (FOTO)

Kontrowersyjna kampania reklamowa Acne Studios (FOTO)

Kontrowersyjna kampania reklamowa Acne Studios (FOTO)

Kontrowersyjna kampania reklamowa Acne Studios (FOTO)