Bracia, siostry, synowie i córki to tytuł najnowszej kampanii sieci handlowej Barneys. Choć od jej premiery nie zdążyło upłynąć wiele czasu, już wiadomo, że na długo zapadnie w historię branży modowej.

Jej wyjątkowość zbudowana została na 17 opowieściach z życia modeli i modelek w niej występujących. To oni i ich doświadczenia stały się tu kluczem do odbioru. Moda, stylizacje zeszły na drugi plan.

17 historii w wyjątkowych, czarno-białych kadrach przedstawił Bruce Weber.

Co sądzicie o takiej kampanii?

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014