Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

przejdź do komentarzy
barneys barneys/mat. pras.

Społeczności transgender w roli głównej.

Bracia, siostry, synowie i córki to tytuł najnowszej kampanii sieci handlowej Barneys. Choć od jej premiery nie zdążyło upłynąć wiele czasu, już wiadomo, że na długo zapadnie w historię branży modowej.

Jej wyjątkowość zbudowana została na 17 opowieściach z życia modeli i modelek w niej występujących. To oni i ich doświadczenia stały się tu kluczem do odbioru. Moda, stylizacje zeszły na drugi plan.

17 historii w wyjątkowych, czarno-białych kadrach przedstawił Bruce Weber.

Co sądzicie o takiej kampanii?

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014


Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Kontrowersyjna kampania Barneys wiosna 2014

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!