Kolekcja NARS Holiday 2010

przejdź do komentarzy
daphne guinness daphne guinness/Narscosmetics.com

Limitowana edycja kosmetyków znanej firmy.

Prezentowałyśmy Wam jesienną kolekcję NARS, teraz pora na propozycje dostępne w ramach serii NARS Holiday 2010.

Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii promocyjnej, muzą François Narsa jest Daphne Guinness. Jak mówi: Daphne tak dobrze pasuje do naszej marki – ma nowoczesne podejście do mody i piękna.

Zdjęcia z sesji odzwierciedlają to, czym jest seria Holiday – pokusa i wyrażanie siebie, piękno bez granic. Dramatyzm, dekadencja i tajemniczość.

Kosmetyki są do kupienia na stronie i Sephora.com i wkrótce na Narscosmetics.com.

Zobaczcie poszczgólne produkty:








Lakiery POKERFACE i BAD INFLUENCE: z jednej strony wibrujący odcień orchidei, z drugiej przydymiony, uniwersalny kolor; każdy 16 dolarów




Błyszczyki DOWNTOWN i BOUGAVILLE (od lewej): metaliczny, mieniący się różowo-lawendowy błyszczyk, obok niego zmysłowy kolor granatu, bardziej przezroczysty na ustach niż wygląda to patrząc na opakowanie; każdy 24 dolary




Szminki DARLING oraz MONSTRE: klasyczny beż z lekkim połyskiem lub jagodowa pokusa z satynowym wykończeniem; każda 24 dolary




Cienie OKINAWA TRIO: pierwsze potrójne cienie tej marki w kolorach onyksu, srebra i kobaltowego niebieskiego; 45 dolarów




Cienie MELUSINE: nowoczesne połączenie głębokiego fioletu i delikatnego lila; 32 dolary




Cienie ETRUSQUE: odcień złota na wzór brązu wykorzystywanego przez Etrusków do produkcji ozdób; 23 dolary




Róż SEX APPEAL: delikatny odcień brzoskwini, idealny do zarysowania konturów; 26 dolarów

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!