H&M podało właśnie informację o 4. już kampanii sieciówki H&M Fashion Against AIDS (Moda Przeciwko AIDS).

Ideę będzie promować sportowa kolekcja unisex, której pierwsze szkice pojawiły się już w sieci.

Celem jest promocja bezpiecznego seksu i zwiększenia świadomości o zagrożeniu wirusem HIV oraz chorobą AIDS poprzez kampanię promocyjną, a także wsparcie dla organizacji charytatywnych, które otrzymają 25% procent ze sprzedaży ubrań.

Jak podaje Ann-Sofie Johansson, główna projektantka H&M: Kluczowym elementem kolekcji są t-shirty z hasłami, kurtka z zamkowymi detalami, która może być noszona na wiele różnych sposobów. Było to dość wyzwalające, by przed określeniem dla jakiej płci będą te ubrania, najpierw stwierdzić, jak mają być uszyte i z jakich materiałów.

MPA jest istotna, ponieważ kluczową sprawą jest uświadomienie młodych ludzi o HIV/AIDS.

Kolekcja będzie dostępna w sklepach od 28 kwietnia.

Zobaczcie szkice: