Sieć supermarketów Target już niejednokrotnie oferowała swoim klientom możliwość zakupienia ubrań i dodatków zaprojektowanych przez największe sławy świata mody – wymienić tu można chociażby kolekcje autorstwa Anny Sui czy Rodarte. Każda z nich cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, ale żadna w wynikach sprzedaży nie może dorównać tej, którą przygotował Jean Paul Gaultier.

O tej kolekcji było już głośno na długo przed jej premierą. Teraz, nieco ponad 24 godziny po tym, jak ubrania trafiły do sklepów, magazyny świecą pustkami – całość wyprzedała się w kilka godzin.

Kolekcja była podobno bardzo zróżnicowana jakościowo (i cenowo – za poszczególne elementy zapłacić trzeba było od 17 do ponad 200$) i można w niej było znaleźć ubrania, które nawet po delikatnym ręcznym wypraniu nie zdałyby się na wiele. Jako pierwsze wyprzedały się kurtki oraz legginsy ze wzorem imitującym tatuaż.

Przypomnijmy kilka modeli z tej kolekcji:

Jean Paul Gaultier dla Target

Jean Paul Gaultier dla Target

Jean Paul Gaultier dla Target

Jean Paul Gaultier dla Target

Jean Paul Gaultier dla Target