Podobnie jak Chrissy Teigen większość z nas wie, że bez względu na kształt i rozmiar rozstępy oraz cellulit są nieodzowną częścią życia. Niesamowite jest to, że szeroko pojęta branża modowa w końcu zaczęła je dostrzegać i uznawać za normalne.

Jedną z ostatnich marek, które podjęły się nieretuszowania rozstępów, jest Boohoo, która w tym tygodniu stała się niezwykle popularna, po tym jak klienci zwrócili uwagę na kampanię marki. Modelka ma na sobie żółty kostium kąpielowy. Jej rozstępy prezentują się dumnie i w pełnej okazałości. Internauci oszaleli z zachwytu, gdyż modelka jest naprawdę piękna. Na Twitterze popłynęło mnóstwo pozytywnych opinii.

ZOBACZ TEŻ: WALCZYSZ Z ROZSTĘPAMI? ZOBACZ, JAK JE MINIMALIZOWAĆ I UKRYWAĆ!

Jestem pod wrażeniem @boohoo. Pokazujecie prawdziwe kobiety z rozstępami, grudkami i cellulitem.

Niegdyś rozstępy były moim największym kompleksem. Próbowałam każdej formuły i techniki, ale tylko jedna rzecz zadziałała … uznałam, że są moje i będą tam przez całe życie @boohoo nie wiecie, jak bardzo pomagacie zaakceptować siebie.

Widoczność naturalnych cech kobiecego ciała rozciąga się na całą branżę. Boohoo podążyła tropem innych znanych marek takich jak ASOS i Missguided, które również przestały edytować rozstępy swoich modelek. Gwiazdy takie jak Teigen, Amber Rose i Barbie Ferreira o rozstępach mówią otwarcie i głośno. Podnoszą świadomość, że jest to coś zupełnie normalnego.

Najcudowniejsza część kampanii Boohoo i dowód na to, że branża naprawdę się zmienia to fakt, że marka nie wydała oświadczenia, ani nie poinformowała mediów, iż pokazują rozstępy. Zrobili to, tak po prostu.

ZOBACZ TEŻ: POLSKA MODELKA VICTORIA’S SECRET POKAZAŁA ROZSTĘPY (FOTO)

Co wy na to?