Kobiety urażone reklamą sklepu z bielizną. Jej twórcy przesadzili z przesłaniem

przejdź do komentarzy
bielizna bielizna/unsplash/Dane Wetton

To miało być śmieszne?

Osoby odpowiedzialne za reklamę tego sklepu chyba nie do końca przewidzieli reakcję swoich klientek. Prawdopodobnie założeniem twórców miało być zabawne przedstawienie rozmiarów kobiecych piersi, jednak taki żart nie spotkał się z aprobatą.

ZOBACZ TEŻ: BELLA HADID NIE BĘDZIE ANIOŁKIEM VICTORIA'S SECRET? WSZYSTKO PRZEZ JEDNO ZDJĘCIE

Jeden ze sklepów z bielizną mieszczący się w angielskim mieście Harrogate zdecydował się na zamieszczenie dosyć ryzykownej reklamy. Przed wejściem do sklepu widnieje wielka rozpiska, na której można przeczytać dosyć uszczypliwe komentarze na temat każdego z rozmiarów kobiecych piersi.

Sądząc po odczytaniu wszystkich informacji, można dojść do wniosku, że tylko 3 rozmiary, w mniemaniu twórców reklamy, są akceptowalne. Są nimi: C, D i DD. Pierwszy z nim otrzymał komentarz: „Nie możesz narzekać”, kolejny: „wspaniałe”, a rozmiar DD został uznany za „podwójnie wspaniałe”.

Wiele kobiet jest urażonych takim sposobem traktowania. Twierdzą, że reklama jest co najmniej mało zabawna i powiela niesprawiedliwe stereotypy.


Na tabeli rozmiarów miseczki A są nazwane: „prawie piersiami”, z kolei B są oceniane jako „ledwo widoczne”. Również kobiety z pełnym biustem mogą czuć się urażone, ponieważ rozmiar E jest określany jako „ogromny”, a miseczki H mają podpis „pomóż mi, upadłam i nie mogę wstać”.

ZOBACZ TEŻ: PROJEKTANTKA RODZINY KRÓLEWSKIEJ ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ Z VICTORIA'S SECRET!

Twórcy reklamy prawdopodobnie nie wzięli pod uwagę konsekwencji takiego podejścia do sprawy. Wiele kobiet widząc tą listę czułą się oburzona. Prawie wszystkie rozmiary miseczek są wyśmiewane, poza C, D i DD, ale prawdopodobnie większość klientek tego sklepu nie pasuje do tej skali akceptowalności. Konsumentki są oburzone takim sposobem traktowania ich ciała i powielania przykrych stereotypów.

Co Wy na to?


Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość

Wasze komentarze (4): sortuj
  • gość 05-03-19, 23:35 cytuj
    gość, 05-03-19, 13:51 napisał(a):
    No i? Cała prawda w tej reklamie. To tak jakby się obrażać ze ktoś pisze, ze baba z nadwaga to gruba baba. Ludzie są tak pseudo wrazliwi tylko i wyłącznie przez to, ze wiedza, ze to prawda. Sama mam B czyli nic na klacie i zdaje sobie z tego sprawę. Prawda mnie nie obraza. Natomiast to, ze nie mam piersi nie oznacza, ze nie mam czegos innego fajnego. Babska obecnie chcą być dla wszystkich idealne a tak się nie da. Każda ma coś fajne a inne słabe.

    Naprawde porownujesz nadwage do wielkosci piersi;)? Widac jestes dobra adresatka takiej reklamy. Gratuluje;)
  • gość 05-03-19, 13:51 cytuj
    No i? Cała prawda w tej reklamie. To tak jakby się obrażać ze ktoś pisze, ze baba z nadwaga to gruba baba. Ludzie są tak pseudo wrazliwi tylko i wyłącznie przez to, ze wiedza, ze to prawda. Sama mam B czyli nic na klacie i zdaje sobie z tego sprawę. Prawda mnie nie obraza. Natomiast to, ze nie mam piersi nie oznacza, ze nie mam czegos innego fajnego. Babska obecnie chcą być dla wszystkich idealne a tak się nie da. Każda ma coś fajne a inne słabe.
  • gość 05-03-19, 06:53 cytuj
    Wyjątkowo prostackie, w życiu bym nic tam nie kupiła.
  • gość 04-03-19, 13:06 cytuj
    Reklamy sa coraz bardziej chamskie, bo sa kierowane do najwiekszej grupy odbiorcow, czyli do chamow. Swiat niestety jest coraz gorszy. Demokracja jest jednym z najgorszych ustrojow.