W sobotę wieczorem na instagramie Kris Jenner można było zobaczyć krótki filmik, na którym Kendall, jednak z jej najmłodszych córek (obecnie modelka Victoria’s Secret oraz twarz Estee Lauder) wyznaje, że chciałaby się podzielić z odbiorcami swoją trudną historią i przeżyciami, które zmieniły jej życie. Krótka zapowiedź, która zaintrygowała wielu internautów w tym również fanów modelki, okazała się być jedynie dobrym chwytem marketingowym od marki Proactiv, która sprzedaje produkty do walki z trądzikiem młodzieńczym. Dyskusja wybuchła na Twitterze i bardzo szybko się rozwija.

ZOBACZ TEŻ: IDEAŁY Z INSTAGRAMA. CO W SWOJEJ TWARZY POPRAWIŁA KENDALL JENNER?

W krótkim teaserze Kendall mówi, że “kiedy miała 14 lat, nie mogła dotrzeć do tak wielu osób, do jakich może dotrzeć dzisiaj, będąc rozpoznawalną modelką”. Przez kilka sekund powtarza, że “rozumie sytuację w której się znajdujesz” i “że może Ci pomóc, bo to nie jest koniec świata”.

Całość jest zapowiedzią wielkiej kampanii z produktami przeciwko trądzikowi, której twarzą właśnie stała się Kendall. W filmiku opowiada ona, że miała bardzo duże problemy z samooceną poprzez problemy z trądzikiem i samoakceptacją. Twierdzi, że miała problem z patrzeniem ludziom w oczy podczas rozmowy i że często robiła to… zakrywając część twarzy ręką.

Modelka w trakcie kampanii odnosi się do badań NHS, które mówią o tym, że aż 80% nastolatków cierpi z powodu zmian skórnych, w tym trądziku. Kendall dzieli się też swoim rodzinnym przepisem na nie pogarszanie sytuacji, które wymyśliły jej starsze siostry (nie dotykaj swojej twarzy, myj twarz, używaj kremu pod oczy).

W trakcie filmu Kendall przyznaje też, że pomogła jej nieinwazyjna terapia laserowa, która pomogła jej zniwelować skutki trądziku i pozbyć się blizn z twarzy, widocznych porów oraz wyrównać koloryt skóry.

ZOBACZ TEŻ: Kylie i Kendall są siostrami TYLKO na papierze – nie znoszą się od lat

I chociaż samo wyznanie wydaje się być świetnym pomysłem, to jednak internet stwierdził, że modelka “nie jest wiarygodna” poprzez to, że od lat częstuje swoich fanów wyretuszowanymi zdjęciami, kampaniami dla największych marek kosmetycznych (w tym Estee Lauder) oraz wyidealizowanym wizerunkiem. Burza na twitterze trwa w najlepsze, a oto tylko niektóre z wybranych komentarzy.

Myślicie, że ta kampania odbije się Kendall czkawką?