Kelly Osbourne twarzą St. Tropez

przejdź do komentarzy
kelly osbourne kelly osbourne/St. Tropez

Czyli pozytywnie o sztucznej opaleniźnie.

Amerykańska wersja Tańca z Gwiazdami przekonała ją do używania kosmetyków brązujących.

W swoim nowym wizerunku Kelly Osbourne poczuła się tak pewnie, że marka St. Tropez, specjalizująca się w produktach tego typu, zaproponowała jej współpracę przy najnowszej kampanii.

Kelly, dzięki swojej pozytywnej metamorfozie, zyskała sympatię i może zająć się odcinaniem kuponów od sukcesu. Jak widać wyrzeczenia i wysiłek opłacały się - to ona teraz staje się ambasadorem trendów. Zobaczcie Kelly na zdjęciu promującym oraz w krótkim filmie zza kulis kampanii.

 




 



Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!