Karlie Kloss w kampanii reklamowej Oscara de la Renty

przejdź do komentarzy
karlie kloss karlie kloss/Oscar de la Renta

Dlaczego to zdjęcie wywołało poruszenie?

Osiemnastoletnia Karlie Kloss została twarzą wiosennej kolekcji Oscara de la Renty i choć w świecie mody i urody normą jest, że młodziutkie dziewczyny reklamują produkty przeznaczone dla dojrzalszych klientek, to pierwsze ujęcie pochodzące z tej konkretnej kampanii wywołało pewne kontrowersje.

Targetem wiosennej kolekcji projektanta są kobiety, które spokojnie mogłyby wziąć Karlie za córkę. Obdarzona delikatną urodą Kloss została umalowana i wystylizowana tak, by wyglądać na co najmniej piętnaście lat starszą, niż jest w rzeczywistości.

I po raz kolejny pojawia się pytanie, dlaczego trzeba makijażem, fryzurą i obróbką graficzną dodawać powagi nastoletnim modelkom zamiast zatrudnić dojrzalsze kobiety? To istny temat-rzeka, który ostatnio poruszany jest coraz częściej.


A co Wy sądzicie o takich praktykach?



Karlie Kloss

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!