Światowy kryzys staje coraz bardziej widoczny także w świecie mody. Fantazyjne stroje zastępowane są przez takie, które nadają się do noszenia po ulicy, projektanci wyprzedają część udziałów w swoich firmach, a kampanie reklamowe stawiają na prosty przekaz.

Jedną z najtańszych kampanii w tym sezonie zrobił dom mody Valentino. Najtańszą nie znaczy jednak – najgorszą. Wręcz przeciwnie. Po wielu “artystycznych” sesjach zdjęciowych miło popatrzeć na piękną modelkę w prosty sposób prezentującą równie piękne ubrania.

Twarzą wiosenno/letniej kampanii Valentino została Stephenie Seymour. Autorem sesji jest sławny duet – Mert&Marcus.

Jak Wam się podoba wiosenno/letnia reklama Valentino?

 Kampania Valentino wiosna/lato 2009

 Kampania Valentino wiosna/lato 2009

 Kampania Valentino wiosna/lato 2009

 Kampania Valentino wiosna/lato 2009

 Kampania Valentino wiosna/lato 2009

 Kampania Valentino wiosna/lato 2009

 Kampania Valentino wiosna/lato 2009

 Kampania Valentino wiosna/lato 2009

Kampania Valentino wiosna/lato 2009