Marka Reebok wystartowała z najnowszą odsłoną kampanii „Be More Human”, której bohaterką została Joanna Jędrzejczyk, aktualna Mistrzyni Świata mieszanych sportów walki. „JJ”, jak nazywają Joannę fani na całym świecie uosabia wszystko to, co marka Reebok uznaje za najważniejsze w podejściu do sportu: odwagę, determinację oraz pokonywanie własnych granic. Dla fanów Joanny Reebok przygotował coś wyjątkowego – dedykowany spot prezentujący ducha walki i siłę charakteru polskiej fighterki.

Reebok od wielu lat inspiruje do tego, aby poprzez fitness stawać się lepszą wersją samych siebie. Trening buduje wnętrze człowieka, uczy samodyscypliny i hartuje ducha. Nieustanne wyzwania, testowanie samego siebie oraz pokonywanie swoich ograniczeń przynosi wiele satysfakcji i wpływa na to, jakimi jesteśmy ludźmi. Realizacja wymagających treningów, wytrwałość oraz systematyczność sprawiają, że ludzie zmieniają się nie tylko w wymiarze swojej fizyczności, ale także przechodzą transformację w sferze psychicznej i społecznej.

Co więcej, Reebok konsekwentnie stawia na piedestale ludzi, którzy poprzez swoją wewnętrzną siłę przekraczają własne granice. Ich historie mogą stać się źródłem motywacji dla innych. Dlatego do najnowszej odsłony kampanii „Be More Human” zaproszono Ambasadorkę marki – Joannę Jędrzejczyk.

Droga, którą przeszła w swoim życiu sportowym Joanna jest dla nas niezwykle inspirująca. Nie dlatego, że jest w niej pełno przełomowych momentów czy spektakularnych zakrętów, zwieńczonych ostatecznie ogromnym sukcesem. Jest dla nas niezwykła, bo udowadnia, że wyłącznie ciężka praca, codzienne, bardzo intensywne treningi, upór i pokonywanie granic własnego ciała prowadzi do tego, że stajemy się coraz lepsi, a w przypadku naszej bohaterki – najlepsi. Wierzymy, że przyjmując styl życia, który promujemy pod hasłem „Be More Human”, dołączamy do takich ludzi jak Joanna – zjednoczonych we wspólnym celu, którzy na treningach z ogromną satysfakcją dają z siebie absolutnie wszystko, często okupując to nieludzkim zmęczeniem i wysiłkiem” – powiedział Piotr Jurkowski, Brand Activation Manager Reebok w Polsce.

Przygoda Joanny Jędrzejczyk ze sportami walki zaczęła się od hobby. Późniejsze lata wypełnione codziennym trudem i poświęceniem, praca nad ciałem i charakterem sprawiły, że „JJ” przeszła sportową transformację. Od pasji po pełen profesjonalizm.

„Głowa i charakter” – to właśnie to według Joanny Jędrzejczyk zaprowadziło ją tam, gdzie jest obecnie. „JJ”, rocznik 1987, z pochodzenia Olsztynianka, jest nie tylko wielokrotną mistrzynią Polski, Europy i świata w tajskim boksie, ale również od marca 2015 roku mistrzynią świata MMA, najbardziej prestiżowej federacji na świecie – UFC. Joanna obroniła tytuł już dwukrotnie i nie zamierza się z nim rozstawać.

Kampania Reebok z udziałem Joanny Jędrzejczyk startuje 1 lutego. Jej najważniejszym elementem jest spot, który jest dostępny na stronie reebok.pl oraz kanałach marki w mediach społecznościowych. Fani „JJ” powinni też odwiedzić sklepy marki Reebok oraz sieci GoSport, gdzie pojawią się unikatowe materiały promocyjne oraz produkty wybrane przez Joannę.