Jesienno-zimowa kampania Topshop

przejdź do komentarzy
topshop topshop/Topshop

Ma podbić Nowy Jork. Uda się?

Kampania reklamowa sieci Topshop na jesień i zimę ma jedno zadanie specjalne: oprócz zachęcenia klientów do kupna ubrań z kolekcji, dla której została stworzona, musi rzucić nowojorczyków na kolana.

W październiku w Nowym Jorku otwarty zostanie pierwszy butik Topshop. Firmie bardzo zależy na tym, aby odnieść w Ameryce sukces i zyskać jak największe grono wiernych klientów.

Do najnowszej kampanii zostały zaangażowane więc modelki: Jourdan Dunn, Karlie Kloss, Kori Richardson i Amanda Laine. Jednak to 19-letnia Jourdan typowana jest kolejną "gwiazdę Topshopu". Zdjęcia robione były w londyńskim metrze i w autobusach.

"Chcieliśmy kampanii, która oddawałaby ducha Londynu, przekazywała klimat tego miasta, miejsca, gdzie swoje korzenie ma Topshop. Dziewczyny Topshopu są wystrzałowe, stylowe i po prostu świetne" - mówi Ronnie Cooke-Newhouse, dyrektor kreatywny sieci.

Jak myślicie, czy dzięki tej kampanii Topshop podbije serca mieszkańców Nowego Jorku?









Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!