Jesienno-zimowa kampania House

przejdź do komentarzy
house zima 2012 house zima 2012/LPP

Zdjęciom Rafała Milacha towarzyszy fantastyczne video Marcina Filipowicza.

Tłem zimowej kampanii reklamowej marki House jest sceneria londyńskich ulic oraz legendarnego klubu Ministry of Sound.

Skupiamy się na intymnych relacjach między parą młodych ludzi zatraconych w zabawie, w muzyce, w życiu. Nasi bohaterowie jeszcze nie dorośli, a jednocześnie nie można już ich traktować jak młodzież. Są indywidualistami, których definiuje ich pasja, muzyka i wszystko czym się otaczają – po prostu apetyt na życie - tak o nowej kampanii mówi Maciej Czarnecki, dyrektor artystyczny marki.

Niezwykle istotnym elementem kampanii, do której zdjęcia wykonał Rafał Milach, jest także video autorstwa Marcina Filipowicza, młodego i niezwykle utalentowanego reżysera, który od lat spełnia się także jako fotograf. Jeśli chcecie zobaczyć jego prace, koniecznie dowiedźcie serwis GummoPhotos, oferujący najlepszą młoda polską fotografię.



Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!