Jedz i chudnij

przejdź do komentarzy
zdrowie zdrowie/HeathyStyle

Poznaj specjalistów od spalania tłuszczu.

Nie oszukujmy się - tyjemy, ponieważ zjadamy więcej, niż potrzebuje nasz organizm, aby prawidłowo funkcjonować. Coraz chętniej sięgamy po słodycze i fast foody, ograniczając do minimum wysiłek fizyczny. Badania dowodzą, że wśród osób z nadwagą, zaledwie 1,5% tyje z powodu choroby, uwarunkowań genetycznych czy zaburzeń w funkcjonowaniu gospodarki hormonalnej. Pozostali przybierają na wadze, ponieważ się objadają.

Mamy jednak dobrą wiadomość: nie wszystkie pokarmy tuczą jednakowo, niektóre mogą nawet pomóc ci w odchudzaniu! Spożywaj je z umiarem, a na pewno schudniesz.

Jabłka

Zawarte w nich pektyny oczyszczają jelita, niwelują trujące substancje i regulują układ trawienny pobudzając wydalanie. Anglicy zwykli mawiać: An apple a day keeps the doctor away – warto o tym pamiętać.

Ananas
Jest nie tylko smaczny, ale też niskokaloryczny. Zawiera bromelinę, która przyspiesza przyswajanie białka. Jedz świeże owoce, bo są zdrowsze i mniej kaloryczne niż te z puszki.

Brokuły
Są źródłem kwasu foliowego, żelaza, witaminy C oraz antyutleniaczy. Mają mało kalorii i są bardzo sycące. Zawierają dużo błonnika, witamin i minerałów.

Kapusta kiszona
Przywraca równowagę kwasowo-zasadową jelit dzięki zawartości bakterii kwasu mlekowego. Usuwa szkodliwe produkty przemiany materii i zawiera dużo witaminy C.

Grejpfrut
Stabilizuje poziom cukru we krwi i dłużej utrzymuje uczucie sytości. Pomaga usuwać tłuszcz z organizmu i zapobiega jego wnikaniu do tkanek.

Pierś kurczaka
W połączeniu z produktami bogatymi w witaminę C, będzie idealna na kolację. Mięso drobiowe jest bogatym źródłem protein, żelaza, cynku, fosforu i potasu.

Ryż
Zawiera dużo potasu, który wiąże nadmiar wody w komórkach tłuszczowych. Stanowi źródło żelaza i białka.

Makaron
Wbrew opiniom nie jest on tuczący. Kalorii dodają mu tłuste sosy, z którymi go spożywamy. Makaron poprawia nastrój, ponieważ podnosi poziom serotoniny w mózgu. Dzięki niemu łatwiej zniesiesz dietę.

Chili
Przyśpiesza spalanie tłuszczów i pobudza do pracy układ trawienny. Naukowcy twierdzą, że jego ostry smak uwalnia endorfiny, które wywołują uczucie przyjemności.

Cynamon
Zwiększa ukrwienie skóry i mięśni, przyspiesza usuwanie toksyn z organizmu i pobudza krążenie. Posiada właściwości oczyszczające.

Owsianka bez cukru
Doskonała na śniadanie. Dodaje energii, obniża poziom cholesterolu, pomaga utrzymać stały poziom cukru we krwi. Jest źródłem węglowodanów złożonych i błonnika.

Popcorn
Stanowi alternatywę dla chipsów lub orzeszków i może być zdrową przekąską. Szybko zapewnia uczucie sytości, zawiera też dużo magnezu.

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!