Internauci wypowiedzieli wojnę LPP za politykę podatkową

przejdź do komentarzy
lpp lpp/mat. pras.

Marka zawróci z "rajów podatkowych"?

Wygląda na to, że i ten rok nie będzie najłatwiejszy dla marki LPP pod względem wizerunkowym. A to za sprawą decyzji firmy o przeniesieniu znaków towarowych House, Mohito i Sinsay do spółek utworzonych na Cyprze i w Arabii Saudyjskiej, czym zapewniła sobie płacenie niższych podatków. Po ujawnieniu tych informacji w sieci zawrzało...

Krok ten nie spodobał się części internautów. Jak to ostatnio często bywa, pierwszy tego wyraz znalazł się na Facebooku. Profil Reserved: nie kupuję u oszustów podatkowych od poniedziałku polubiło ponad 8 tys. użytkowników. Buntują się oni przeciwko takiej polityce marki. Wzywają także do jej bojkotu.

Najbardziej dotkliwie do tej pory protest dotknął Reserved - jako największa z sieci LPP, została obrana pierwsza na celownik.




LPP obrywa nie tylko od skupionych wokół fanpage'a facebookowiczów. W sieci zaroiło się także od memów złośliwie komentujących postępowania marki.


Nie brakuje także argumentów wysuwanych przez drugą stronę sporu. Części internautów nie dziwi decyzja marki - nie jest niezgodna z prawem, wykorzystuje możliwość płacenia niższych podatków w innych państwach, ponadto nie jest to odosobnione działanie. Z podobnych praktyk zasłynęło wiele firm, m.in. znany chyba wszystkim Starbucks.

Myślicie, że LPP wycofa się ze swoich decyzji? A może bojkoty i bunty nie mają tu większego sensu i prędzej powitamy w sieciówkach marki kolekcje rodem ze złośliwych memów, niż postanowienie o zawróceniu z "rajów podatkowych"?

Internet wypowiedział wojnę LPP za politykę podatkową

Internet wypowiedział wojnę LPP za politykę podatkową

Internet wypowiedział wojnę LPP za politykę podatkową

Internet wypowiedział wojnę LPP za politykę podatkową

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!