Każdy, kto kiedykolwiek odbył wizytę u kosmetyczki, masażysty czy u lekarza wie doskonale, że nie jest łatwo psychicznie się przemóc, aby rozebrać się przed obcą osobą. Mamy swoje kompleksy, o których ciężko nam rozmawiać. I jest to normalne. Nic więc dziwnego, że tego typu sytuacje mogą być stresujące. A co gdyby okazało się, że za rozmiar 36/38 należy dopłacać?

ZOBACZ TEŻ: ZNAMY SEKRET PIĘKNEJ OPALENIZNY GORĄCYCH MODELEK VICTORIA’S SECRET!

W dobie instagrama wielokrotnie dokonujemy zakupów za pomocą tej jednej aplikacji. Nie ma w tym nic dziwnego – wszyscy dzisiaj coś sprzedają na insta: stare rzeczy, kosmetyki, nowe ciuchy, auta czy usługi. Wśród nich są również osoby, które przyjeżdżają do klientów, aby zrobić w ich domu ekspresowe opalanie natryskowe za pomocą specjalnego spryskiwacza. Osoba, która prowadzi taką działalność, bardzo szybko mogła stracić wielu klientów za pomocą… pozornie zwykłej wiadomości.

Jedna z klientek poprosiła o cennik usług. Z odpowiedzi wynikało, że to koszt 35$ za godzinę. Padło również dodatkowy pytanie o rozmiar klientki. Kobieta odpowiedziała, że to rozmiar 36-38. Zapytała również, do czego potrzebna jest ta informacja. Odpisano, że… ich przeciętna klientka nosi rozmiar 34 i za opaleniznę kobiety w rozmiarze jeden bądź dwa większym, cena wzrasta o 20 dolarów. Tutaj padają najbardziej kontrowersyjne słowa: […] to trochę więcej powierzchni do opalenia, jeśli wiesz o czym mówię.

ZOBACZ TEŻ: Ofiary samoopalacza: Tak NIE powinna wyglądać sztuczna opalenizna!

Wzburzona kobieta wrzuciła screen do sieci, który szybko rozszedł się po internecie. Osoba z “profesjonalnej” marki odpisała jej, że nie musiała się tak od razu denerwować – bo Jeśli nie chce płacić więcej, to może po prostu powinna zrzucić nieco kilogramów. Wyjątkowo “uprzejma” reprezentantka marki dodała również, że to nie podłość, a “kwestia rynku”.

Sytuację skomentowała jedna z najbardziej znanych postaci działających w tej branży. Jules Von Hep powiedział, że jest to niedopuszczalne. Według niego osoby praktykujące tego typu marketing powinny zostać natychmiastowo pozbawione pracy. Przypomniał, że wygląd to kwestia indywidualna i osoby, które pracują w tej branży powinny szerzyć miłość do własnej sylwetki, bez znaczenia, w jakim jest rozmiarze.

Zgodzicie się z Von Hepem?