Hexeline nie bez powodu uchodzi w Polsce za producenta odzieży z wyższej półki. Dobre jakościowo materiały, oryginalne fasony i rzesze wiernych klientek sprawiły, że marka zdążyła wypracować sobie bardzo silną pozycję na rodzimym rynku. Tak silną, że teraz może śmiało przełamywać stereotypy i bawić się wypracowanym wizerunkiem.

Doskonałym przykładem takich działań jest kampania reklamowa na sezon wiosna-lato 2014. Na zdjęciach Marcina Kempskiego równie ważną rolę jak ubrania i prezentująca je modelka odgrywa drugi plan, pełen odwołań do tradycyjnej polskiej wsi.

Gęsi, snopki siana, wóz do przewożenia zboża – całkiem ciekawe tło sesji modowej prawda? Już teraz nie możemy doczekać się, co Hexeline pokaże nam w kolejnym sezonie!

Hexeline wiosna-lato 2014

Hexeline wiosna-lato 2014

Hexeline wiosna-lato 2014

Hexeline wiosna-lato 2014

Hexeline wiosna-lato 2014

Hexeline wiosna-lato 2014

Hexeline wiosna-lato 2014

Hexeline wiosna-lato 2014

Hexeline wiosna-lato 2014