Niemalże każdy produkt Kat Von D, który pojawia się na rynku, jest hitem. Niestety marka i osoba, która za nią stoi wciąż wywołuje mieszane uczucia. W 2017 została oskarżona o zdyskwalifikowanie zwolenniczki Trumpa z konkursu urodowego, a kilka lat wcześniej za nazwanie szminki „nieletnia czerwień”. To nie koniec kontrowersji. Tym razem poszło o kampanię reklamową.

Krytycy tatuatorki i wizażystki zarzucają jej chorobę psychiczną. Internauci są wściekli na zdjęcia, które pojawiły się w kampanii. Według nich obraz to odniesienie do związku Nancy Supungen i Sida Viciousa, który zakończył się morderstwem kobiety i przedawkowaniem narkotyków przez basistę Sex Pistols.

ZOBACZ TEŻ: KAT VON D WPROWADZA NOWY KOLOR SZMINKI! NIKT NIE SPODZIEWAŁ SIĘ PO NIEJ TEGO!

Duże wątpliwości hejterów budzi również nazwa eyelinra, która bezpośrednio odnosi się do utworu zespołu Green Day „Basket Case”. Określenie to mówi o osobie zranionej, która nie jest w stanie normalnie funkcjonować i musi być noszona w przysłowiowym koszu.

Fani marki są bardzo podzieleni. Podczas gdy niektórzy są zafascynowani nowym produktem i kampanią, inni twierdzą, że wyobraźnia Kat Von D sięgnęła za daleko.

ZOBACZ TEŻ: KAT VON D POKAZAŁA WNĘTRZE SWOJEGO DOMU! JEST NAPRAWDĘ MROCZNY!

Myślicie, że będzie miała wpływ na popularność marki?