Kolejny raz sztuka staje się środkiem wyrazu, z którego pomocą poruszany jest ważny problem społeczny. Tym razem wykorzystała ją Saint Hoax – stworzyła dzięki niej kampanię, w której główną rolę odegrały tak dobrze nam znane disneyowskie księżniczki.

ZOBACZ TEŻ: Wyjątkowe księżniczki Disneya – jak z obrazów Muchy

Artystka wykorzystała bajkowe postaci do dosłownego i metaforycznego pokazania, co dzieje się, gdy książę przestaje być księciem i zmienia się w kata swojej księżniczki. Kampania Happily Never After ukazuje brutalne zderzenie z rzeczywistością dużej część kobiet – doświadczających przemocy ze strony najbliższych. Uwagę przyciągają tu makabryczne wizerunki postaci, ale też i hasło kampanii – When did he stop treating you like a princess?.

Nie da się ukryć – ta wersja księżniczek Disneya – jak żadna – przemawia do wyobraźni…

Dodajmy, że nie jest to pierwsza kampania autorki, wykorzystująca w roli głównej bajkowe piękności. Poprzednia dotyczyła sprzeciwu wobec pedofilii.

Zobaczcie poruszające grafiki Saint Hoax.