Znany na całym świecie koncern H&M zdecydował się zatrudnić w swojej kampanii piękną Amerykankę Jennie Runk, która może pochwalić się kobiecymi kształtami w rozmiarze 42.

Co istotne – swoją kolekcję H&M nie określił mianem plus size, co oznacza tylko jedno: modelka o rozmiarze większym niż dotychczasowe 34 została twarzą głównej linii marki.

To jest przełom! – ogłosił znany modowy portal Jezebel. – To pozytywny sygnał, że standardy piękna zmieniają się.

Sama Jennie tak skomentowała swoją sesję: Z niecierpliwością czekam na dzień, gdy kategoria „plus-size” przestanie istnieć, a także na to, że nie będzie podziału na kolor skóry – powiedziała w wywiadzie dla magazynu Vogue. My też na to liczymy!

Więcej zdjęć modelki w kostiumach od H&M znajdziecie TUTAJ.

H&M przyczyni się do zmiany standardów piękna?

H&M przyczyni się do zmiany standardów piękna?

H&M przyczyni się do zmiany standardów piękna?

H&M przyczyni się do zmiany standardów piękna?