Podczas gdy fanki H&M cieszą się kolejnymi niezwykle kobiecymi kolekcjami na 2017 rok, marka szykuje dla swoich klientek niemałą niespodziankę. Jak się okazuje szwedzki gigant odzieżowy planuje nieco poszerzyć swoją działalność na rynku mody…

ZOBACZ TEŻ: H&M Divided Dzieci Kwiaty – Koronki i kwiatowe wzory na wiosnę 2017

Tak, Hennes & Mauritz ma w planach wprowadzenie na światowy rynek jeszcze jednej marki modowo-lifestyle’owej! Brzmi ciekawie? Na pewno! A jeszcze lepiej robi się, gdy tylko dowiecie się, co ma dokładnie znaleźć się w jej ofercie.

W nowej sieciówce znajdziecie aż 4 linie produktowe – kobiecą, męską, dziecięcą, a także z akcesoriami domowymi. Na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do tego, co możecie znaleźć we flagowym H&M. Różnica polega jednak na kolejnym ważnym elemencie… Sklepy nowej marki – Arket – połączone będą z kawiarniami konceptualnymi oferującymi szwedzka żywność!

Otwarcie nowej sieci planowane jest już na jesień tego roku! Pierwszy sklep pojawi się w Londynie.

ZOBACZ TEŻ: Bershka wprowadza nową linię kosmetyków do makijażu!

Przypomnijmy, że w skład koncernu Hennes & Mauritz wchodzi nie tylko flagowy H&M, ale też: COS, &Other Stories, Cheap Monday, Monki czy Weekday.

Jesteście ciekawie, jak na ich tle wypadnie nowa marka?

004001-940 224 Regent Street, London Our first store opens later this year #ARKET

Post udostępniony przez ARKET (@arketofficial)