Gwyneth Paltrow jest twarzą kampanii Tod’s G-Bag na sezon wiosna/lato 2009.

Zdjęcia zostały zrobione w jednej z londyńskich restauracji. – Wybrałem to miejsce, ponieważ odzwierciedla reklamowany produkt: jest luksusowe, wyrafinowane i w odcieniach karmelu – mówił Mikael Jansson,autor sesji.

Derek Lam – dyrektor kreatywny firmy, tak mówił o wyborze Paltrow na twarz kampanii – Gwyneth to kobieta o ponadczasowej elegancji z nutką nowoczesności. Właśnie kogoś takiego szukaliśmy do reklamowania naszych torebek.

Na pierwszym planie reklamowego zdjęcia widzimy smukłe nogi aktorki i dużą lakierowaną torbę. Gwyneth ubrana jest skromnie, ale z klasą. Taka jest też cała kampania reklamowa Tod’s, która rusza w lutym 2009 roku.

Jak Wam się podoba Gwyneth w tej reklamie?

 Gwyneth Partlow w reklamie toreb