Logo marki ma zawsze nawiązywać do charakteru firmy, którą reprezentuje. Staje się ono symbolem, który zapada w pamięć odbiorcom. Funkcjonuje, jako znak rozpoznawczy danej marki, idealnie komponując się z jej stylem i charakterem. Przykładem może tu być tak charakterystyczne, rozpoznawalne w świecie mody logo Chanel.

Dwa odwrócone „C” są niemalże tak samo czytelne jak złote łuki McDonald’s. Przy czym drugie logo doczekało się ostatnio nieco złośliwego komentarza ze strony Marco Schembri’ego.

Artysta postanowił przedstawić słynne symbole marek z innej perspektywy. Za punkt wyjścia przyjął sobie to, jakie skojarzenia produkty poszczególnych firm wywołują u niego, ale też pewnie u sporej grupy odbiorców.

ZOBACZ TEŻ: Takiej wtopy jeszcze w telewizji nie widzieliście

Dowodem na to może być popularność, jaką w błyskawicznym tempie zyskała seria grafik wykonanych przez Marco…

Sprawdźcie, czy Wam także właśnie tak kojarzą się te marki! To się nazywa szczere logo…