Energetyczna kolekcja Cropp – wchodzimy w świat remiksu z #WeAreCropp!
W nowym spocie marki światy online i offline przenikają się, a na pierwszym planie są wyraziści bohaterowie oraz ich pasje. Kampania #WeAreCropp skierowana jest do wszystkich, którzy w szybko zmieniającym się świecie chcą za nim nadążyć, nie tracąc przy tym swojej unikalności.
Klimat produkcji łączy w sobie wiele inspiracji: od streetwearu, minimalizmu, po futuryzm i modę industrialną. #WeAreCropp to nie tylko prezentacja nowej kolekcji – to przede wszystkim pokazanie światu zmian, jakie marka Cropp stopniowo wprowadza w swoim wizerunku.
#WeAreMore
Kolekcja skierowana jest do młodych ludzi, którzy, mimo stałej obecności w świecie wirtualnym, dążą do czegoś więcej niż tylko uznanie w mediach społecznościowych. Nie chcemy już szufladkowania nas jako millenialsów wpatrzonych w smart fony. Chcemy być zaangażowanymi ludźmi, którzy we współczesnym świecie chcą tworzyć swój indywidualny styl, a nie tylko biernie podążać za trendami.
#WeAreCreators
Teraz możemy być jednocześnie twórcami i odbiorcami – widać to szczególnie w świecie mody, gdzie cały czas spotykamy się z inspiracjami przeszłością, a każda w innym wydaniu. Klasyka miesza się z nowymi pomysłami – każdy interpretuje aktualne trendy po swojemu. Kolekcja Cropp odzwierciedla to zjawisko: ubrania nie dominują, ale pozwalają podkreślić silne osobowości bohaterów kampanii. To nie stylizacje definiują ludzi – to oni nadają charakter noszonym ubraniom.
#WeAreOne
Bohaterów kampanii Cropp łączy energia do działania, siła i pasja. Ich stylizacje są nowoczesne, czasem wręcz futurystyczne. Surowy design podkreśla funkcjonalność kolekcji – ubrania w najmniejszym stopniu nie ograniczają swobody ruchów. Cropp odpowiada w ten sposób na współczesną potrzebę, by prowadzić jak najbardziej autentyczny, a przy tym aktywny styl życia. Każdy przecież ma swoje pasje i własny, charakterystyczny styl.
#WeAreNow
Spot kipi energią w ostrym wydaniu i balansuje na granicy świata realnego i rzeczywistości wirtualnej. Bohaterowie są obecni online, ale głównym punktem odniesienia nadal pozostaje dla nich „tu i teraz”.
#WeAreXD
Dystans to słowo-klucz dla bohaterów kampanii. Dystans do norm estetycznych, do mody, własnego wyglądu. Chcą być sobą i nie przejmują się opiniami z zewnątrz. To nie lajki decydują o ich wartości, tylko pasja i swoboda, które towarzyszą im na co dzień.