Druga odsłona jubileuszowej kampanii Gatty
Beata Tyszkiewicz, Katarzyna Zielińska i Julia Kuczyńska Maffashion – ambasadorki marki Gatta – polecają swoje ulubione produkty. To druga odsłona kampanii z gwiazdami, reprezentującymi trzy pokolenia kobiet, dla których od dwudziestu lat Gatta tworzy swoje kolekcje.
Beata Tyszkiewicz poleca model Body Relax Medica, bo jak mówi: „Lubię, gdy moje nogi, nawet po całym dniu, są wypoczęte i lekkie”. To rajstopy o unikalnym splocie włókien, który zapewnia stopniowy ucisk wzdłuż nogi, modelując je i sprawiając, że są zrelaksowane.
Katarzyna Zielińska zdradziła w kampanii sekret swoich pięknych nóg: „Moje nogi są gładkie, bez śladu cellulitu. Tajemnica? – używam profilaktycznie rajstop Bye Cellulite”. Antycellulitowe rajstopy Gatta Bye Cellulite posiadają włókna z mineralnymi substancjami aktywnymi, które absorbują ciepło z naszego ciała, a następnie zmieniają je w głębokie promienie podczerwone, dzięki czemu mamy szanse raz na zawsze pożegnać się z nieestetyczną pomarańczową skórką.
Z kolei Julia Kuczyńska postawiła na model Body Push-up Effect. Blogerka często w swoich stylizacjach stawia na modele blisko ciała. Jak sama mówi: „Dopasowane legginsy czy stylowa mini? – zawsze będę wyglądać dobrze, jeśli zadziała efekt push-up”. Rekomendowane przez Julię rajstopy podkreślają kobiece kształty dzięki innowacyjnym włóknom i silikonowym wstawkom podnoszącym pośladki.
Ceny rajstop polecanych przez ambasadorki wahają się od 18,90 zł do 34,90 zł. Macie zamiar wypróbować ich działanie na własnej skórze?