Druga odsłona jubileuszowej kampanii Gatty

przejdź do komentarzy
moda jesień zima 2013 moda jesień zima 2013/ Gatta

Ambasadorki marki polecają swoje ulubione produkty.

Beata Tyszkiewicz, Katarzyna Zielińska i Julia Kuczyńska Maffashion – ambasadorki marki Gatta – polecają swoje ulubione produkty. To druga odsłona kampanii z gwiazdami, reprezentującymi trzy pokolenia kobiet, dla których od dwudziestu lat Gatta tworzy swoje kolekcje.

Beata Tyszkiewicz poleca model Body Relax Medica, bo jak mówi: „Lubię, gdy moje nogi, nawet po całym dniu, są wypoczęte i lekkie”. To rajstopy o unikalnym splocie włókien, który zapewnia stopniowy ucisk wzdłuż nogi, modelując je i sprawiając, że są zrelaksowane.

Katarzyna Zielińska zdradziła w kampanii sekret swoich pięknych nóg: „Moje nogi są gładkie, bez śladu cellulitu. Tajemnica? – używam profilaktycznie rajstop Bye Cellulite”. Antycellulitowe rajstopy Gatta Bye Cellulite posiadają włókna z mineralnymi substancjami aktywnymi, które absorbują ciepło z naszego ciała, a następnie zmieniają je w głębokie promienie podczerwone, dzięki czemu mamy szanse raz na zawsze pożegnać się z nieestetyczną pomarańczową skórką.

Z kolei Julia Kuczyńska postawiła na model Body Push-up Effect. Blogerka często w swoich stylizacjach stawia na modele blisko ciała. Jak sama mówi: „Dopasowane legginsy czy stylowa mini? – zawsze będę wyglądać dobrze, jeśli zadziała efekt push-up”. Rekomendowane przez Julię rajstopy podkreślają kobiece kształty dzięki innowacyjnym włóknom i silikonowym wstawkom podnoszącym pośladki.


Ceny rajstop polecanych przez ambasadorki wahają się od 18,90 zł do 34,90 zł. Macie zamiar wypróbować ich działanie na własnej skórze?


Druga odsłona jubileuszowej kampanii Gatty

Druga odsłona jubileuszowej kampanii Gatty

Druga odsłona jubileuszowej kampanii Gatty

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!