Doda kocha logo
Od jednej z naszych Czytelniczek(?) dostaliśmy bardzo ciekawy list:
Witam 🙂 ostatnio „Zeberka” rozpisuje się o metkach Dody. Nietrudno zauważyć, że Dorota stała się snobką. Znalazłam ciekawą wypowiedź, której Autor twierdzi, że to specjalny rebranding marki DODA, w której: „Nowa Doda to Dziewczyna w idealnie skrojonym żakiecie od Chanel”, ponieważ tandeta i wulgarność nie są w cenie.
Nie jesteśmy pewni, czy aby nagle Doda zasmakowała w snobizmie. Po prostu stać ją na to, czego kiedyś nosiła podróbki.
Dawniej były „torebki z logo Louis Vuitton”, dzisiaj może już nosić oryginalnego LV.
Tak samo jest z mnóstwem innych rzeczy. Pytanie, czy aby na pewno tak wygląda snobizm? My twierdzimy, że to w dalszym ciągu wielki kicz. Tyle tylko, że droższy.
2004 r. – torebka „z logo LV”, po prawej: żakiet i torebka „z logo Diora”
2005 r. – top „z logo D&G”, po prawej: 2006 r. – buty Louis Vuitton
2006 r. – torebka Louis Vuitton
2007 r.: sukienka D&G, po prawej: zegarek Guess oraz torba, którą poznajemy jeszcze z „biedniejszych” czasów
2007 r. – sukienka Maciej Zień
2007 r. – pasek i torebka D&G
2008 r. – kurtka Gucci
2008 r. – torebka Chanel
2008 r. – buty Balenciaga
2008 r. – torebka Thomas Wylde, broszki Chanel