Marka Debenhams – popularna, brytyjska sieciówka, zdecydowała się na odważny krok przełamujący pewne tabu w modzie. W najnowszej kampanii promocyjnej kolekcji Principles by Ben de Lisi wystąpi Shannon Murray, niepełnosprawna modelka.

To pierwsza taka kampania, w której w tak czytelny sposób została poruszona kwestia niepełnosprawności. Pomysł powstał przy dużym udziale Nikki Fox i Natashy Wood, prowadzących telewizyjny hit How to Look Good Naked, with a Difference.

Marka Debenhams i projektant Ben de Lisi chcą udowodnić, że moda jest dostępna dla każdego, bez wyjątku. Aby podkreślić swoje podejście, postanowiono umieścić wózki inwalidzkie wraz z odpowiednio wystylizowanymi manekinami na wystawach sklepów. Taką ekspozycję już można zobaczyć w sklepie marki na słynnej Oxford Street w Londynie.

Jak oceniacie taki pomysł? Myślicie, że znajdzie naśladowców?