Chiara Ferragni jest trochę wróżką, jeśli chodzi o biznes. Kilkanaście lat temu zaczynała jako mało znana szafiarka, która dzieliła się na kilku popularnych stronach swoimi stylizacjami – dzisiaj jest milionerką, jedną z najbardziej rozpoznawalnych kobiet na świecie i cały czas pracuje nad swoimi biznesami. I chociaż ostatnio jest bardzo duży popyt na kosmetyki projektowane przez gwiazdy, to jednak nie sądziliśmy, że Chiara Ferragni też się do nich zaliczy. Wygląda jednak na to, że z bycia twarzą kosmetyków, blogerka pretenduje do bycia ich projektantką. Oto, co wiemy na ten temat!

Jeśli plotki okażą się prawdziwe, to nie powinniśmy się obawiać. Chiara jest perfekcjonistką i nigdy nie wypuszcza czegoś, co nie sprawdza się na rynku. Wystarczy spojrzeć na jej kolekcje ubrań, butów i dodatków, które wyprzedają się co sezon i cieszą się ogromną popularnością.

ZOBACZ TEŻ: OTO, DLACZEGO NIGDY NIE POWINNAŚ WKŁADAĆ PÓŁPRZEZROCZYSTEGO BODY

W miniony weekend Chiara organizowała imprezę Beauty Bites z jej osobistym wizażystą Manuelem Mameli. Dziennik Women’s Wear Daily donosi, że podczas tych wydarzeń Ferragni ”miała ujawnić, że w tym roku mogą się pojawić niespodzianki na premierze produktów kosmetycznych”. Mimo zdziwienia i zainteresowania tematem ze strony publiki, Chiara zdecydowanie zbywała tych, którzy próbowali dopytać ją o szczegóły.

Warto jednak zaznaczyć, że sponsorami imprezy byli Sephora, Viktor & Rolf Parfums i Lancôme. Fani podejrzewają, że być może Ferragni podjęła współpracę z jedną z marek, albo planuje sygnowaną własnym nazwiskiem markę, którą zamierza sprzedawać w Sephorze, jak Rihanna.

Przypomnijmy, że wcześniej blogerka współpracowała z takimi markami kosmetycznymi jak Pantene czy Lancôme.

Myślicie, że sprawdzi się też w tej branży?