Jeremmy Scott i dom mody Moschino regularnie zaskakują nas nowymi kolekcjami i oryginalnymi motywami. Chyba każda z nas kojarzy np. motywy McDonald’s, które pokochały gwiazdy i celebrytki? Na czerwonym dywanie z sukience ze słynną literą „M” i torebką w kształcie domku Happy Meal pokazała się m.in. Joanna Horodyńska. Dzisiaj przychodzimy do Was z kolejnym nietypowym pomysłem. Jesteście ciekawe?

ZOBACZ TEŻ: KONTROWERSYJNA KAMPANIA REKLAMOWA ACNE STUDIOS

Czyżby dom mody zabrał się za promowanie płynu do mycia szyb? Nie! Jest to reklama najnowszego zapachu Fresh Couture 3. Gwiazdą kampanii została znana modelka, Linda Evangelista. Buteleczka ma niecodzienny i bardzo oryginalny kształt. Wpadłybyście na to, że perfumy mogą być zamknięte w opakowaniu przypominającym butelkę po płynie do mycia szyb? My też nie.

Sam zapach jest oczywiście bardzo świeży (a jakżeby inaczej!). Nuty mandarynki i bergamotki zostały wzbogacone o kwiat ylang-ylang z domieszką białej piwonii i osmantusa. Soczysta malina stanowi kontrast dla kwiatowego serca. Baza podkreśla wyrafinowany i nowoczesny charakter kompozycji poprzez akordy drzew, białej paczuli i ambroxanu.

Furorę robi również etui na telefon w tym samym kształcie. Na jego punkcie oszalały już blogerki modowe i inne fashionistki.

Skusiłybyście się?

Czy to reklama płynu do mycia szyb? Nie! (FOTO)

Czy to reklama płynu do mycia szyb? Nie! (FOTO)

Czy to reklama płynu do mycia szyb? Nie! (FOTO)