W sieci pojawiła się właśnie kampania marki Yves Saint Laurent promująca najnowszy zapach Saharienne.

Perfumy te mają być celebracją wolności i przeznaczone są dla kobiet wyzwolonych i prowokacyjnych. W zapachu można wyczuć cytrynę, bergamotkę, mandarynkę, liście pomarańczy, galbanum, czarną porzeczkę, różowy pieprz oraz imbir.

Twarzą kampanii została młodziutka Monika Jagaciak, którą, mówiąc szczerze, ledwo poznałyśmy.

Śliczna modelka została tak brutalnie potraktowana Photoshopem, że ledwie przypomina samą siebie.

Mocny kontrast i nienaturalne barwy sprawiły, że Monika wygląda na dużo starszą i niekoniecznie piękną dziewczynę.

Jesteśmy zawiedzione najnowszą kampanią marki YSL i z przykrością stwierdzamy, że mimo licznych sprzeciwów Photoshop nie zniknie szybko z plakatów i billboardów nawet największych firm.

Dla przypomnienia zamieszczamy naturalne zdjęcie JAC promującej markę Chanel.

Co sądzicie o zdjęciu reklamowym zapachu Saharienne?

Monika Jagaciak dla Chanel: